Reparatieverzoeken: NAIPO fauteuils, massageapparaten Reparatieverzoeken: NAIPO fauteuils, massageapparaten
Ga naar inhoud

Checkout

Je winkelmandje is leeg

Reparatie & Service – NAIPO

Snelle, transparante service voor NAIPO massagestoel en stimulatorsOns technische team in Hamburg analyseert uw probleem en vindt de snelste oplossing. Vaak vervangen we onderdelen, anders gebeurt dit in onze werkplaats.

2 jaar garantie
Doel: 10–15 werkdagen
Vervanging na > 30 dagen

Zo werkt uw reparatie

  1. 1

    Onderzoek en analyse

    U stuurt ons de informatie. Onze technici onderzoeken de mogelijke oorzaken op basis van uw beschrijving, foto's en video's.

  2. 2

    Snelle oplossing met reserveonderdelen

    Als het probleem duidelijk en eenvoudig te verhelpen is, sturen we u een vervangend onderdeel met instructies. Indien gewenst, kunnen we u telefonisch door de stappen begeleiden.

  3. 3

    Werkplaatsservice in Hamburg

    Voor complexere gevallen besteden we de reparatie uit aan onze logistieke partner. De stoel/het apparaat wordt vervolgens naar ons magazijn in Hamburg gestuurd voor inspectie en reparatie.

  4. 4

    Teruggave en voltooiing

    Nadat de reparatie succesvol is uitgevoerd, sturen wij uw product terug en documenteren wij de uitgevoerde werkzaamheden.

Tijdschema: typischerweise 10-15 werkdagenIn individuele gevallen kan het langer duren vanwege speciale onderdelen. Als het langer duurt dan 30 dagen, wij zullen u voorzien van een surrogaat klaar.

Verzending, transport en verpakking

  • verpakkingen: Gebruik indien mogelijk de originele doos/gevulde verpakking. Gebruik anders een stevige verpakking met randbescherming en bescherm bewegende delen.
  • Oppakken: Wij coördineren het ophalen via onze logistieke partner en informeren u over het tijdsbestek.
  • Gegevensbijlage: Plaats een briefje met Contact, foutbeschrijving, SKU met.

Binnen de garantie

Materiaal- en fabricagefouten worden verholpen conform de wettelijke garantie. Voor NAIPO-stoelen en -apparaten geldt in principe de garantie. 24 maanden vanaf de aankoopdatum.

Wij organiseren transport en arbeid binnen dit kader. Verbruiks- of slijtdelen zijn uitgesloten.

Buiten de garantie

Na de diagnose maken wij een transparante kostenraming (reserveonderdelen, arbeid, transport).

U bent vrij om te beslissen of de reparatie uitgevoerd moet worden.

Veel gestelde vragen

Welke informatie heeft de ondersteuning nodig om snel te kunnen reageren?

SKU/model, aankoopdatum/bestelnummer, gedetailleerde beschrijving van het probleem, foto's/video, adres en terugbelnummer.

Kan ik de stoel zelf repareren?

Sommige onderwerpen (bijvoorbeeld deksel, afstandsbediening, wielen, stekker) kunnen worden opgelost met een reserveonderdeel en instructies. Elektrische/mechanische ingrepen mogen uitsluitend door onze serviceafdeling worden uitgevoerd.

Wat gebeurt er als een onderdeel niet op voorraad is?

We zullen het onderdeel direct opnieuw bestellen. Als het hele proces langer duurt dan 30 dagen, zorgen wij voor vervanging.

Moet ik het ophalen zelf regelen?

Nee. Wij schakelen onze logistieke partner in en stemmen de levertijd met u af.

Hoe kan ik contact met u opnemen?

Per e-mail een service@naipo.deVoeg toe Video/Foto's en SKU met.

Opmerking: Deze pagina beschrijft ons standaardproces. De volgende aanvullende voorwaarden zijn van toepassing: AGB en – voor loungeafspraken – de Gebruiksvoorwaarden.

Reparatieverzoeken: NAIPO fauteuils, massageapparaten

1. Stuur ons een gedetailleerde beschrijving en een video van het probleem naar service@naipo.de

2. Aan de hand van de verstrekte informatie zullen onze monteurs eerst de mogelijke oorzaken vaststellen.

2.1 Als het probleem heel eenvoudig kan worden opgelost door een klein onderdeel te vervangen, dan sturen we het onderdeel direct op en sturen we je instructies.


2.2 Als het probleem ingewikkelder is, zullen we onze logistieke partner gebruiken om de stoel naar ons magazijn in Hamburg te brengen voor verdere controle en reparatie.


Gewoonlijk is de reparatietijd 10-15 werkdagen. 

Het kan voorkomen dat reparaties langer duren omdat we bepaalde onderdelen niet op voorraad hebben.

In dit geval, als de reparatietijd meer dan 30 dagen bedraagt, sturen we rechtstreeks een vervanging naar de klant.